کد خبر: ۲۳۷۰۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۶
در گفتگو با نبض فناوری مطرح شد؛

جذب بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر توسط یک اپلیکیشن|طرح صیانت کسب وکار‌های اینترنتی را با مشکل مواجه می‌سازد

مدیرعامل شرکت دانش بنیان هوشمند افزار باوی (هاب)، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر از مسیریاب و مکان یاب وی استفاده می‌کنند، گفت: همچنین در این اپلیکیشن بیش از ۶۵ هزار کسب و کار را پوشش دادیم.

مهرداد جعفری مدیرعامل شرکت دانش بنیان هوشمند افزار باوی (هاب)، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به فعالیت شرکت، اظهار کرد: این مجموعه با فعالیت در حوزه‌های متفاوت آی تی (IT) نمونه کار‌های حرفه‌ای را در این حوزه ارائه داده و با شرکت‌های معتبر بسیاری در سطح کشور قرارداد همکاری دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا اپلیکیشن مسیریاب و مکان یاب را طراحی و راه‌اندازی کردیم که این مسیریاب تنها سوپر نرم افزار حوزه نقشه در کشور است که عمده نیاز کاربران را در سطح فنی بالایی پوشش می‌دهد.

جعفری گفت: تنها سوپر اپ حوزه نقشه در ایران با خدمات جامع مسیریابی آنلاین و آفلاین و مکان یابی بسیاری از آپشن‌های این پروژه در هیچ پروژه ایرانی وجود ندارد) مکان یابی گروهی، کروکی کش و...). همچنین با توجه به رابط کاربری متفاوت امکان همکاری با انوع کسب وکار‌های مرتبط) تجربه همکاری با اتاقک-بیمیتو و...) را دارد. با این آپشن می‌توان یک گروه بر روی نقشه ایجاد و دوستان خود را به گروه دعوت کرد. در این گروه همه اعضا می‌توانند حرکت آنلاین و لحظه‌ای همدیگر را ببینند و در گروه چت و یا پیام خصوصی ارسال کنند. حرکت همه اعضا بر روی نقشه آنلاین و لحظه‌ای است.

وی اضافه کرد: همچنین نقشه مترو و حمل و نقل عمومی، و بیمه آنلاین را در این پلتفرم داریم.

مدیرعامل این شرکت افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر از اپلیکیشن استفاده می‌کنند. در حال حاضر این ایده در دنیا یکی از مطرح‌ترین حوزه‌های نقشه و مکان یابی است. همچنین بررسی تنها دو نرم افزار life۳۶۰ و findnow نشان از نصب چند صد میلیونی این ایده در دنیا دارد که محبوبیتی در سطح مسیریابی مانند ویز به شمار می‌رود. پروژه وی تنها سرویس ایرانی ارائه دهنده این خدمت در ایران است.

جعفری افزود: ایده رسم آدرس به صورت‌های آنلاین و آفلاین و ذخیره در دفترچه مسیر نیز از ابتدا به همراه مکان یابی گروهی آنالین در نرم افزار وی پیاده سازی شد و شرکت مشابهی در ایران چنین خروجی نداشته. رفته رفته آپشن هایی، چون مسیریابی و... برای جذب کاربر حداکثری به وی اضافه شد.

وی با بیان اینکه این نرم افزار برتر و برگزیده دسته بندی رفت و آمد و سفر مارکت‌های ایرانی (کافه بازار و مایکت) از روز انتشار تا هم اکنون است، تصریح کرد: همچنین از سال ۹۷ تاکنون به عنوان اپ برتر در کافه بازار شناخته شده است. هم اکنون درگیر توسعه این اپلیکیشن هستیم. بیش از ۹ ماه است در که در بروزرسانی نسخه جدید این اپلیکیشن کار می‌کنیم تا آن را در اختیار کاربران قرار دهیم. در این اپلیکیشن بیش از ۶۵ هزار کسب و کار را پوشش دادیم.

جعفری در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی و حمایت حقوق کاربران و تاثیر آن در اجرای فعالیت این شرکت دانش بنیان گفت: ما به عنوان فعال در این عرصه با اجرای طرح صیانت کاملا مخالف هستیم چرا که اجرای آن مشکلات زیادی را برای ما ایجاد خواهد کرد؛ چرا که شرکت‌هایی مثل ما از تجربه پیام رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند اگر به سمت فیلترینگ حرکت کنند فعالیت‌های ما را محدود و با چالش مواجه خواهد ساخت. باید تأکید کرد که اجرای طرح صیانت روی کسب وکار‌های جنبه منفی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:این شرکت آمادگی دارد خدماتی در حوزه نقشه،مسیریابی، مکان یابی و تمامی حوزه های نزدیک به حمل و نقل و گردشگری در اختیار دیگر شرکت ها و استارتاپ ها قرار دهد. همچنین این شرکت از هرگونه همکاری دوطرفه در پروژه های مشترک استقبال می‌کند

ارسال نظرات
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
وبگردی